Thursday, January 13, 2011

sides of a broken family

i've been thinking about what to post since like pagi tadi. but yet, sekarang i don't know what how to write. fuck, what's with me? kan kau dah fikir macam macam ayat nak luahkan rasa marah, geram kau. tapi kenapa sekarang you suck all your words and feel your eyes throbbing from trying hard to stop the tears from falling. 

damn damn.. why people have to hold a feeling that is called, idk..um, okay maybe it's called, satu perasaan menyampah yang akan dirasai oleh seseorang yang sudah lama bersama dengan kita. and that result: mengumpat.

"ain dengan mimie tu over....." what? sorry, idk the full sentence. but from what i hear, it's not sound good.. 
my feeling was like, :'(

mummy daddy, apa salah kami? 
hang tau tak, aku rasa excited gila nak p band petang semalam. sebab apa? sebab nak jumpa hangpa.
hang tau tak, apa aku rasa time first first nampak hang, mummy? aku rasa happy gila. terus rasa rindu nak manja manja gedik gedik dengan hang. serious.
and daddy, hang tak tau macam mana happy nya aku bila nampak hang. aku rasa nak lompat terus pergi dekat hang time hang muncul tiba tiba tu. rindu gila kot nak dengar nasihat hang, nak dengar hang bebel bebel dekat aku, mimie. lepas tu cakap, "hang nii..haihh" -,-'
tapi nak buat macam mana, kan daddy mummy? aku sayang gila dengan hangpa semua. kita dah macam satu family kot. aku dah lah susah nak selesa dengan orang. kalau aku dah selesa, memang macam ni lah perangai aku. over gedik, kan? sorry jugak kalau hang tak suka perangai aku macam tu. aku just jadi diri aku sendiri.

aku maybe takpandai nak cakap aku rindu dekat korang, aku maybe takde masa nak text korang, aku maybe macam sombong gila tak tegur korang dekat facebook, aku jugak yang asyik bagi excuse je asal hang semua dok ajak aku overnight.
aku ni memang jarang text text orang, and aku open facebook just to check notification, sorry jugak sebab aku asyik tak dapat keluar overnight dengan korang tapi tu bukan sebab aku taknak, tu sebab aku ada alasan lain(jangan persoalkan kenapa dengan budak lain aku boleh.hang semua extra special untuk aku.jangan samakan hang dengan depa), and yess, honestly i miss you guys so much, mummy daddy. tak tipu. i miss the time we hanging out dekat foodcourt, the time we met dekat bazar, setiap kali balik dari band pergi pasar malam althou aku tak pernah pernah suka pergi sana sebelum ni, and the time kita bincang benda takpenting tapi buat gaya macam isu dunia, wondering about the not necessary thing, and i miss the old you yang asyik dok bebel bebel dekat aku, asyik nasihat aku. :(

this family, is broken apart. and now, i'm slowly learning how to cure myself and tell myself repeatedly that i should know how to appreciate people. sorry. i miss you guys, but it's just seem so out of track. i seem like an idiot to you guys, always came out with excuses and lie a lot. maybe i should change all your contact names. no more albakry at the end of each name. :((

No comments: