Tuesday, January 18, 2011

aku GILA kecoh, by aza.

HAHA.. suka~ saya berjaya buat makcik tahi lalat hidup ni malu. ehee.. tengok dia dari belakang. :p

it's written 'saya GILA kecoh' :p

Okay kalau tak nampak, kita zoom 'sikit' okay? (i was in a real rush.punyalah nak tanggap bagi dia tak perasan.so tak dapat nak zoomed in)

still tak nampak? hahh..takpe lah,takpe.kesian aza.jangan buli dia dah.HAHA..(ni lah perasaan aku bila en hafiz buli aku.hohh RASAKAN) :p




about 55mins before aza perasan...
she doesnt perasan at all actually.sampailah dah jalan dua bangunan, tegur puluh puluh(untuk lebih dramatik) orang, baru saya tanggalkan kertas ni. HAHA.. memang kena sumpah seranah. jangan marah yeee, kepochi. :p




she smiled like she's the happiest four-kids-and-a-mercedes mother(apo ni).while i tried really hard to not to show any kekantoian. :/

by the time, i secretly laugh my ass out.haha peace aza? :)

No comments: