Monday, January 24, 2011

missed class(-es) :o

haihh.. macam mana ni. aku dah la tak pergi class material, BS pun tak pergi. dah kelam kabut macam arnab(wtf -,-) bersiap sebab bangun tepat tepat pukul9, lepas tu si fana ketuk ketuk bilik.
dalam hati aku, wah gila lah.sayang betul kau dekat aku kan. sampai aku lambat pergi class 10min, kau dah cari aku dekat bilik. *terharu :')
but then dia cakap, " Ain, kau nak pergi class tak?! Aku risau ni." 
fana, susah je kau datang bilik aku. dah la jauh, semata mata nak tengok aku okay ke tak. thanks fana. *cakap dalam hati.terharu~
dengan termengah mengah dia terus duduk atas katil, "en khairi mintak portfolio ni.. macam mana? aku risau. aku tak buat pun lagi." 
cehh, haram kau nak risau pasal aku kan. buat letih je aku terharu. ngee~

dan begini lah cerita macam mana aku boleh terlajak tak pergi dua class. first class, memang aku niat tak nak pergi. then the class after, it wasn't my intention at All. salahkan fana, please. :*

No comments: