Monday, December 6, 2010

So everybody post this tittle today: Salam Maal Hijrah!

Kalau tak sebab hari ni dapat cuti awam, mesti ramai tak tau hari ni awal muharam kan?
Haa..btw, aku tak nak pun cakap pasal maal hijrah and stuff here. (probably because i dont have any,worth to talk about) And tittle ni pun saja untuk menunjukkan kesepakatan kita sebagai umat islam. HAHA :)
*good point here,ain. -,-

Tadi aku try googling my friend's blog(she message me her blog), tapi entah macam mana aku boleh pulak 'ter'pergi link ni. Mega site of Bible studies and information  HAHA.. then aku boleh pulak dengan muka yang tak-sedar-salah-sendiri nya, text dia tanya, 'sheila, are you conducting bible study or what?' Haha.. malu jeeee saya. -___-
Semuanya gara-gara aku terlupa letak 'S' dekat link tu. how a little thing can change our intention.

Apa apa pun, aku still nak wish 'Selamat Tahun Baru, Semua Umat Islam!' Let us together improve ourselves to be a in a better phase this time. Salam Maal Hijrah! (haa..okay,atleast ada jugak topik pasal Maal Hijrah kan?)

No comments: