Friday, May 20, 2011

okay mari kita gelak. =.= plain habis tak tittle?

saya menhantar entry saya di sebuah laman web karya malaysia dan ternampak satu blog yang mencuit hati di ruangan 'blog pilihan'. dan baq hangg, boleh tahan jugaq lawaknya. (betul ke entah slang aku =..=)


Sam&Dol


Sam: Kenapa kau cakap minum susu segar boleh bawak maut?
Dol: Sebab semalam masa aku tengah minum, lembu tu terajang aku. nasib tak mati. :/

Sam: Apasal kau marah marah dekat tokey kedai 2 ringgit tu?
Dol: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang, dia mintak 6 ringgit. Kata Kedai 2 Ringgit. =.=

Sam: Semalam aku nampak hantu.
Dol: Uih..kau tak terkejut ke?
Sam: Tak lah. Hantu tu yang terkejut tengok aku.
Dol: Mana ka tahu?
Sam: Aku tengok muka dia pucat semacam je..

Sam: Apasal kopi kau buat ni rasa masin?
Dol: Gula kan dah habis! Aku isi lah garam.

Sam: Aku tengok kau beberapa hari ni, candle light dinner je. Mesti bini kau suka.
Dol: Dia marahlah. Aku lupa bayar bil elektrik. api rumah aku kena potong.

Sam: Aku ada AIDS? Mana ada...
Dol: Aku baca semalam, 1 dari 10 orang dekat nergara kita ni ada AIDS. Aku dah tanya 9 orang, semua takde. Kau orang yang ke 10. Takpayah tanya, aku tau dah. (T.T)

Sam: Dol, aku dengar bunyi batuk kau dah makin teruk.
Dol: Iye ke? Kalau macam ni, aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik. :D

Sam: Dah dua kali perompak yang sama datang rompak kedai kita.
Dol: Tu lah aku dah cakap kat kau, jangan pasang signboard 'SILA DATANG LAGI'.

more stories. check the page, http://kelakar2u.blogspot.com/
help release your tension, perhaps. ;) or could i say, help increase your tension. =..=


tidak tahu mengapa lately ni saya suka
buat review. T.T

No comments: